2026. január 29.
A Magyar Marketing Fesztivál 2026. január 29-én kerül megrendezésre a budapesti Lurdy Konferencia és Rendezvényközpontban, ahol a kis- és középvállalkozások vezetői és a marketing döntéshozók elsőként ismerhetik meg a legújabb üzleti és marketingtrendeket Magyarország legnagyobb KKV-marketingtrendeket bemutató évnyitó üzleti fesztiválján.
A nap igazi üzleti maraton: egyszerre pezseg a stratégiai gondolkodás, az AI-forradalom, az e-kereskedelem új korszaka és a cégépítés legmélyebb tudása. A termek között járva olyan, mintha minden ajtó mögött egy újabb jövőbe kukkantanál be—hol az AI írja a hirdetést helyetted, hol a videók hódítják meg a piacot, máshol vezetők mesélnek milliárdos tanulságokról, vagy éppen a webshopod nemzetközi szintre lépését tervezik újra. Van itt kreativitás gombnyomásra, generációs rejtélyfejtés, adatvezérelt növekedés, és az a bizonyos „aki nem látszik, az nem játszik” igazság is felcsendül. Ez a nap nem egyszerű konferencia – inkább egy üzleti gyorsítósáv, ahol minden előadás új ötletet lobbant be, és a végére már nem is a 2026-os trendekhez alkalmazkodsz… hanem te magad írod őket.
Esemény időpontja: 2026. január 29. (8:30)
Részvételi díj: 19900 Ft-tól
Magyar Marketing Fesztivál 2026 jegyek
A jegyeket a következő linken lehet megvásárolni:
Magyar Marketing Fesztivál 2026 jegyek
Magyar Marketing Fesztivál 2026 programok
2026. január 29. – Csütörtök
MiniCRM – 3. terem
- 09:05 Fuc!ing Table: 15 hiba, amit minden kkv cégvezető elkövet és megoldásai – Egerszegi Krisztián, Semsei Rudolf
- 10:05 Nyerő adat- és keresletalapú versenystratégiai növekedési modellek a KKV szektorra – dr. Czirják-Nagy Ágota
- 10:40 A posztolás kora lejárt – közösségi média stratégia 2026-ra – Matykó Noémi
- 11:15 KKV marketing trendek és eszköztár 2026 – Berta Gergő
- 12:15 Rövid formátumú videók stratégiája 2026-ban – Halmi Bence
- 12:50 A digitális értékesítés új korszaka: amikor az AI tanulja meg, ki a vevőd – Szabó Balázs
- 13:25 Z generáció és a többiek: Motiváció és megtartás 2026-ban – Kaszás Péter
- 14:00 Értékesítési technikák, leadszerzés, leadkezelés – Lippner Tamás
- 15:00 Nyertes pályázatok és megbízható adózói státusz 2026-ban – Csongár Gábor
- 15:35 Generációs különbségek: Hiteles kommunikáció a Z generáció felé – Kaposi Márton
MI Fesztivál by CIB Bank – 9. terem
- 08:30 Kreativitás gombnyomásra – hogyan segít az Adobe a marketingeseknek – Olejnyik Attila
- 09:05 AI Tartalomgyártás: Hogyan írunk szöveget, hirdetést 2026-ban? – Nebehaj Vanda
- 10:05 A mesterséges és emberi intelligencia találkozása a bankolásban – Fetter István
- 10:40 SEO trendek 2026-ban, az AI korában – Kocsis Norbert
- 11:15 AI-Powered Sales: A jövő ajánlatai már ma – Barák Péter
- 12:15 Milyen hatással nem lesz az AI a márkatervezésre? – Simon Attila
- 12:50 AI a marketingben: művészet helyett eredmények – Lévai Richárd
- 13:25 Az Autonóm KKV: AI-asszisztensből digitális kolléga – Tiszavölgyi Péter
- 14:00 Hogyan lehet a vállalkozás AI-ready 2026-ban? – Filó Angéla
- 15:00 AI a magyar KKV-k életében: jó gyakorlatok, tévutak, sztorik – P. Tóth András
- 15:35 2026: amikor az AI kereteket kap – Dr. Dávid Péter LL.M.
- 16:10 Evolution, not revolution – sikeres rebranding – Jakus Dóra
Cégépítők Napja – 6. terem
- 08:30 Hogyan szerezz több ügyfelet ugyanabból az érdeklődői körből 3 lépésben – Zachariás Ádám
- 10:05 A MiniCRM felvásárlás sztori és vezetői tanulságai – Balogh Petya, Egerszegi Krisztián
- 10:40 Meggyőzési technikák 2026-ban – Dr. Újszászi Bogár László, Egerszegi Krisztián
- 11:15 Nem ruhát adok el, hanem életérzést – Kanizsai-Silka Ágnes
- 12:15 Stratégia a cégépítésben – amerikai módra – Dr. Zolnay Judit, Kapitány István
- 13:25 EverDerm: hogyan lett egy álomból vezető klinika – Slamovits Tibor, Slamovits-Horváth Beáta
- 14:00 Gazdasági vihar vagy új lehetőségek? – Pogátsa Zoltán
- 15:00 Több mint utódlás – gondolkodásváltás a generációváltás mögött – Zsolt Orsolya
- 15:35 Aki nem látszik, az nem játszik – Kende-Hofherr Krisztina
- 16:10 Hogyan szerezz több ügyfelet ugyanabból az érdeklődői körből 3 lépésben – Zachariás Ádám
E-commerce – 5. terem
- 09:05 E-kereskedelmi trendek 2026 – Madar Norbert
- 10:05 Webshop-növekedés lépésről lépésre – Laczkó Balázs
- 10:40 Verseny a globális e-kereskedelmi szereplőkkel – Csereklyei Bálint
- 11:15 A forgalmad AI-vezérelt, de mi a helyzet a konverzióddal? – Szabó Imre
- 12:15 Webshopok titkos fegyvere: piacterek, ár-összehasonlítók – Dévavári Dezső
- 12:50 Az ügyfélélmény aranykora – Vavrík Sandra
- 13:25 Jogi csapdák az e-kereskedelemben – Dr. V. Nagy Adrienn
- 14:00 E-commerce logisztikai trendek 2026 – Kovács Lívia, Palocsay Géza, Varga László
- 15:00 Mobilapplikációk az e-kereskedelemben – Bukovszky Tamás
- 15:35 Külföldre piacra lépés 2026-ban – Pörzse Norbert, Schmidt Richárd, Paál Katalin
- 16:10 E-kereskedelmi esettanulmány: BioTechUSA vs GymBeam – Szesztay Péter
Workshop terem
- 10:05 A könyv, ami elad téged – szakértői márka írással – Mosolygó-Marján Erzsébet
- 11:15 AI és automatizáció a MiniCRM-ben – Zachariás Ádám
- 12:50 Készítsd el a saját videódat! Short-form workshop – Katona Zsombor, Luczy Martin
- 14:00 Kerekasztal: Beszerzés optimalizálás – Weingartner Szabolcs, Hortobágyi Márk
- 15:00 Rakd össze az AI-ügynöködet! Webshop operáció workshop – Venk László
- 16:10 A Facebook-hirdetések igazi receptje – Baranyai Örs, Kovács Boldizsár