2026. évi időpont hamarosan.
Az Ecommerce Expo 2026-ban is megrendezésre kerül a budapesti Lurdy Házban, ahol Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi rendezvénye várja a látogatókat!
Az Ecommerce Expo 2026-os eseményén olyan izgalmas témákkal találkozhatnak az érdeklődők, mint a mesterséges intelligencia, az e-kereskedelmi trendek hazai és nemzetközi piacon, a hatékonyságnövelés, az automatizáció, a környezettudatosság, a fenntarthatóság, az online marketing területe (például TikTok, SEO, hírlevelek, hirdetések), az ügyfélélmény és design, az analitika (Google Analytics 4, hőtérképek, A/B tesztek), a self-branding és közösségépítés, a jogi tudnivalók (fogyasztóvédelem, EPR), a logisztikai és fizetési megoldások, az ERP rendszerek, a technológia és innovációk, a gyártók és nagykerek kihívásai, a B2B, B2C és omnichannel értékesítés, a webáruház indítás, a vállalkozásfejlesztés, a webáruház audit, illetve a mindfulness és a stresszkezelés.
Esemény időpontja: 2026. évi időpont hamarosan.
Részvételi díj: Jegyárak hamarosan.
Ecommerce Expo 2026 jegyek
Jegyárak hamarosan.
Ecommerce Expo 2026 programok
Az Ecommerce Expo 2026-os eseményének részletes programjai hamarosan!
Addig is egy kis ízelítő a 2025-ös programokból:
február 26. – Szerda (0. nap)
- 13:00 - 13:30 Chill & Connect - Kötetlen beszélgetések és frissítők
- 13:30 - 14:00 Határtalan növekedés megalapozása - Milyen adatokra, információkra alapozd a nemzetközi piacralépési stratégiád?
- 14:00 - 14:20 Merész lépések és tanulságos kudarcok: A vágyaim.hu nemzetközi kalandjai
- 14:20 - 14:40 A régió legsikeresebb e-kereskedőinek titkai és növekedési stratégiái – "The Top 50 Online Exporters in the CEE Region" 2024 lista hivatalos bejelentése
- 14:40 - 15:10 Decision-Making on Stage: How Do the Key E-commerce Players of the CEE Region Think?
- 15:10 - 16:00 Mini Mastermind: A nemzetközi piacralépés kihívásai (interaktív tapasztalatcsere a Top50 lista sikeres webshopjaival és a DKSZ Export Mentorprogram résztvevőivel)
- 16:00 - 16:30 Chill & Connect - Kötetlen beszélgetések és frissítők
- 16:30 - 16:50 Marketplace Roadmap: Hogyan segíthetnek a globális piacterek a nemzetközi terjeszkedésben?
- 16:50 - 17:10 Case studies: Challenges in the CEE region
- 17:10 - 17:30 Entering the Romanian Market - Tips and tricks
- 17:30 - 17:50 Expansion into Western Regions - Tips and tricks
- 17:50 - 18:30 World Café: Kollaborációs lehetőségek a hatékonyabb nemzetközi piacralépéshez - borkostóval
- 18:30 - 19:00 Chill & Connect - Kötetlen beszélgetések és frissítők
február 27. – Csütörtök
- 09:00 - 09:50 Hogyan használjuk jól a tapasztalatainkat? - A tanulás spirálja
- 10:00 - 10:30 Shoprenter újdonságok - bejelentés
- 10:00 - 10:30 AOV, CR, RPV Hackek - Így érhetsz el nagyobb vásárlói réteget, akik többször és többet költenek!
- 10:00 - 10:40 Hirdetésbeállítás workshop: Google Shopping
- 10:00 - 10:40 Útkeresés az óriások árnyékában – Magyar és régiós e-kereskedelmi helyzetkép
- 10:00 - 10:40 Közösségi finanszírozás ereje: Termékből közösség, közösségből termék
- 10:00 - 10:40 Élő webáruház audit
- 10:00 - 11:30 Így indíts webáruházat! - élőben webshopkészítés // Pályázz, hogy a te webáruházad készüljön el élőben a színpadon!
- 10:40 - 11:00 Kapcsolatépítő szünet & Szakmai kiállítók
- 11:00 - 11:30 Az innováció spirálja
- 11:00 - 11:30 Business Unusual: Hogyan tudsz úgy profitot termelni, hogy nem támogatod a tömegtermelést?
- 11:00 - 11:30 Kiberbűncselekmények az e-kereskedelemben - Intő példák olyanokról, akik nem voltak résen
- 11:00 - 11:30 DPD E-shopper Barométer – a legfrissebb online vásárlói szokások határon innen és túl
- 11:00 - 11:30 Unalmas termék helyett vásárlói élmény - a tunki-tunki újramárkázása
- 11:00 - 11:40 Tőkebevonási lehetőségek kezdeti finanszírozáshoz, növekedés és versenyképesség fenntartásához
- 11:00 - 11:40 Hogyan alakítsd ki a nyerő szervezeti stuktúrát?
- 11:40 - 12:00 Kapcsolatépítő szünet & Szakmai kiállítók
- 12:00 - 12:30 Intelligens döntések: Hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia az e-kereskedelmet?
- 12:00 - 12:30 A jótállástól a GDPR-ig. Legyen bírságálló a webáruházad!
- 12:00 - 12:30 Webshopüzemeltetők különböző háttérrel - Meseterséges intelligencia, fejlesztés, más szakmából érkezve - hogyan építsük be más szakma tapasztalatát a webshopüzemeltetésbe?
- 12:00 - 12:30 Nemzetközi szemlélet az e-kereskedelemben
- 12:00 - 12:30 Google Ads stratégiák & kampánytervezés az AI korában
- 12:00 - 12:40 Logisztikia kihívások nem csak karácsonyi szezonban
- 12:00 - 12:40 Mini mastermind - Prémium és Lifystyle termékek online értékesítésének kihívásai
- 12:40 - 13:00 Kapcsolatépítő szünet & Szakmai kiállítók
- 13:00 - 13:30 A kisvállalati márkaépítés legfontosabb, mégis gyakran elfelejtett tényezője
- 13:00 - 13:30 Fizetési megoldások az e-kereskedelemben
- 13:00 - 13:30 AI prompt-tippek azért, hogy jól konvertáló legyen a termékoldalad
- 13:00 - 13:40 This is How We Think: Insights from Market-Leading International Webshops
- 13:00 - 13:40 Hogyan hass a vásárlóidra úgy, hogy előfizetőkké váljanak
- 13:00 - 13:40 Termékoldal-készítés workshop
- 13:00 - 13:40 Minner Meetup
- 13:40 - 14:00 Kapcsolatépítő szünet & Szakmai kiállítók
- 14:00 - 14:30 A vevői út spirálja - Hogyan építsünk visszatérő ügyfélbázist az e-kereskedelemben?
- 14:00 - 14:30 A 21. századhoz igazodva: Értékesítés a TikTok-on az elkötelezett követői bázis számára
- 14:00 - 14:30 Allegro, Tredyol, Temu: Ezeket tanuld meg tőlük, így vedd fel a kesztyűt ellenük!
- 14:00 - 14:40 Tirpák Madonna online vásárol
- 14:00 - 14:40 E-kereskedelmi esettanulmány verseny
- 14:00 - 14:40 A Marketplace jutalékok magyarázata: Mit kapok 20%-ért? És megéri?
- 14:00 - 14:40 A Pinterest a Z és az Alfa-generáció új függősége
- 14:40 - 14:50 Példakép díjátadó
- 14:40 - 15:00 Kapcsolatépítő szünet & Szakmai kiállítók
- 15:00 - 15:30 A nem növekedés gazdaságtana - esettanulmány webáruházakról akik mertek kicsik maradni
- 15:00 - 15:30 Árképzés, árrésprés, dinamikus árazás - Nézd meg élőben, hogy kell csinálni!
- 15:00 - 15:30 Mesterséges intelligencia
- 15:00 - 15:40 Mini képzés: Előfizetéses (subscription) üzleti modell kialakítása lépésről lépésre
- 15:00 - 15:40 Így gondolkodnak a hazai webshoposok - 5 eldöntendő kérdés és válasz élőben a színpadon
- 15:00 - 15:40 Mindset Meetup
- 15:00 -15:30 Social Media térkép - melyik felület hogyan segíthet a bevételnövelésben?
- 15:40 - 16:00 Kapcsolatépítő szünet & Szakmai kiállítók
- 16:00 - 16:30 E-mail marketing titkok: Automatizálási stratégiák, amelyek növelik az eladásokat
- 16:00 - 16:30 Ne untasd a Z generációt!
- 16:00 - 16:30 Omnichannel kihívások: A Julius K9 márka esettanulmánya
- 16:00 - 16:40 Így gondolkodnak a legvilágpiacképesebb webshopok - Eldöntendő kérdések és válaszok élőben a színpadon
- 16:00 - 16:40 Shoprenter top30 Meetup
- 16:30 - 16:40 Pontgyűjtő játék nyereményének átadása
- 16:40 - 17:00 Kapcsolatépítő szünet & Szakmai kiállítók
- 17:00 - 17:30 AI használata élőben a színpadon
- 17:00 - 17:30 Így reagálj a különböző korosztályok fogyasztói szokásaira!
- 17:00 - 17:30 Cégépítők - podcast a színpadon
- 17:00 - 17:30 Biobubi sikersztori: Márkaépítés a nulláról marketing orientált cégvezetéssel
- 17:00 - 17:30 Új irány a fejlődés spiráljában: üzleti modellváltás a Temu hatására