2026. február 26.
Az Ecommerce Expo 2026. február 26-án kerül megrendezésre a budapesti Lurdy Házban, ahol Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi rendezvénye várja a látogatókat!
Az Ecommerce Expo 2026-os eseményén olyan izgalmas témákkal találkozhatnak az érdeklődők, mint a mesterséges intelligencia, az e-kereskedelmi trendek hazai és nemzetközi piacon, a hatékonyságnövelés, az automatizáció, a környezettudatosság, a fenntarthatóság, az online marketing területe (például TikTok, SEO, hírlevelek, hirdetések), az ügyfélélmény és design, az analitika (Google Analytics 4, hőtérképek, A/B tesztek), a self-branding és közösségépítés, a jogi tudnivalók (fogyasztóvédelem, EPR), a logisztikai és fizetési megoldások, az ERP rendszerek, a technológia és innovációk, a gyártók és nagykerek kihívásai, a B2B, B2C és omnichannel értékesítés, a webáruház indítás, a vállalkozásfejlesztés, a webáruház audit, illetve a mindfulness és a stresszkezelés.
Esemény időpontja: 2026. február 26.
Részvételi díj: 14990 Ft-tól
Ecommerce Expo 2026 jegyek
A jegyeket a következő linken lehet megvásárolni: Ecommerce Expo 2026 jegyek
Ecommerce Expo 2026 programok
2026. február 26. – Csütörtök
DPD terem
- 09:00–10:00 Hogyan lesz kattintásból lojalitás? A bizalomépítés és meggyőzés titkos fegyverei
- 11:00–11:40 Lehet tudatos egy e-vásárló? Trendek és változások az online térben
- 13:00–13:30 10 év e-kereskedelem: hogyan jutottunk idáig, és merre tartunk?
- 15:00–15:30 AI Visibility – Search nem csak a Google-ben létezik
- 17:00–17:30 Hogyan építsd be a marketing stratégiádba a Z generációt?
Shoprenter terem
- 10:00–10:30 Nagy Webáruház Felmérés: Mit gondolnak a vásárlók
- 11:00–11:40 Shoprenter Top 30
- 11:00–11:30 Shoprenter 2026 – exkluzív újdonságok első kézből
- 12:00–12:30 Céged örökség vagy befektetés? – Az exit dilemmája
- 13:00–13:30 A középszerűség megöli a márkát
- 14:00–14:50 Divatbemutató és beszélgetés: magyar divatmárkák a nemzetközi piacon
- 15:00–15:40 Őszinte döntéshelyzetek milliárdos cégek vezetői szemszögéből
- 16:00–16:30 12 500 km, 45,5 nap, egy ember a határain túl
- 17:00–17:40 Vállalkozó szülők és gyerekeik együtt a színpadon
Platinum terem (Cat)
- 10:00–10:30 Értékesítés a közösségi médiában
- 11:00–11:30 AI erősödés a tartalomgyártásban – kinek hisznek a követők?
- 12:00–12:40 Példaértékű női webshoposok – fókuszban az omnichannel
- 13:00–13:30 Tudatos üzleti stratégia a parókás Tiktoker mögött
- 14:00–14:30 Board meeting LIVE
- 15:00–15:30 Nem az ár a lényeg – mégis minden az árról szól
- 16:00–16:30 Növekedési stratégia: együttműködés más cégekkel
International Hall by Allegro
- 11:00–11:30 Scaling Success: Expansion of Notino Across 20 Markets
- 12:00–12:30 Live Shopping tips from AboutYou
- 13:00–13:30 The Email That Sells – Step-by-Step Campaigns
- 15:00–15:30 From Idea to Impact: Building AI-Powered TV and omnichannel Campaigns
- 15:00–15:30 7,2 millió eurós éves árbevétel – nemzetközi sikertörténet kulisszatitkai
- 16:00–16:30 CEE Brands Can Win in Western Europe via Marketplaces
5-ös terem
- 10:00–10:30 Látogatót akarsz vagy vásárlót? – Konverzióoptimalizálás esettanulmány
- 12:00–12:30 Működsz vagy túlélsz? – KPI fókuszú gondolkodásmód
- 14:00–14:30 Ugrásszerű árbevétel-növekedés és márkaépítés kollaborációval
- 16:00–16:30 Versenyben mindenki – győzelem és vesztés pszichológiája
2-es terem
- 10:00–10:15 Jogi aktualitások – mire figyelj a webshop működtetésekor
- 10:15–10:30 Akadálymentesség – miért büntetnek?
- 12:00–12:30 Fizetési innovációk – Click to Pay
- 14:00–14:30 Profibarkács növekedése 1,5 milliárd Ft árbevételre
- 16:00–16:40 Őszinte döntéshelyzetek milliárdos cégek vezetői szemszögéből
Workshop terem
- 10:00–11:00 Webshopból natív mobilapp AI-támogatással
- 12:00–13:00 Közösségi média posztok tervezése AI segítségével
- 14:00–15:00 Vásárlói döntéshozatal rövidítése tartalommal
- 15:00–16:00 Tartalomgyártás AI eszközökkel
- 16:00–17:00 Like és bevételnövelő videó készítése
FunZone
- 11:30–12:30 Lush fürdőgolyó készítés
- 12:31–13:30 Lego összeállítás
- 16:30–17:00 Könyvdedikálás – Szőnyi Ferenc