2025. február 27.
Az Ecommerce Expo 2025. február 27-én kerül megrendezésre a budapesti Lurdy Házban, ahol Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi rendezvénye várja a látogatókat!
Az Ecommerce Expo 2025-ös eseményén olyan izgalmas témákkal találkozhatnak az érdeklődők, mint a mesterséges intelligencia, az e-kereskedelmi trendek hazai és nemzetközi piacon, a hatékonyságnövelés, az automatizáció, a környezettudatosság, a fenntarthatóság, az online marketing területe (például TikTok, SEO, hírlevelek, hirdetések), az ügyfélélmény és design, az analitika (Google Analytics 4, hőtérképek, A/B tesztek), a self-branding és közösségépítés, a jogi tudnivalók (fogyasztóvédelem, EPR), a logisztikai és fizetési megoldások, az ERP rendszerek, a technológia és innovációk, a gyártók és nagykerek kihívásai, a B2B, B2C és omnichannel értékesítés, a webáruház indítás, a vállalkozásfejlesztés, a webáruház audit, illetve a mindfulness és a stresszkezelés.
Esemény időpontja: 2025. február 27.
Részvételi díj: 24990 Ft-tól
Ecommerce Expo 2025 jegyek
A jegyeket a következő linken lehet megvásárolni: Ecommerce Expo 2025 jegyek
Ecommerce Expo 2025 programok
Az Ecommerce Expo 2025-ös eseményének részletes programjai hamarosan!
Addig is egy kis ízelítő a 2024-es programokból:
2024. február 29. Csütörtök
Boxy terem
- 09:30-10:00 E-kereskedelmi trendek: Hogyan hatott a válság a hazai e-kereskedelemre 2023-ban és mi a helyzet a külföldi piacokkal?
- 10:30-11:00 AI: Mesterséges intelligencia használata az e-kereskedelemben (esettanulmányokon keresztül bemutatva)
- 11:30-12:00 Én–mi–mindenki: az önmegvalósítás lehetőségei
- 12:30-13:00 Amit a nagy márkák marketingjéből elleshetsz KKV-ként is
- 14:00-14:30 SEO: Szövegírás ecommerce cégek esetében
- 15:00-15:20 TikTok best practices for webshops (angol nyelvű előadás)
- 15:20-15:40 Case Study: TikTok sikerek az Euronics-nál
- 16:00-16:30 AI: Hogyan írunk ma hirdetést - 1 év tapasztalatai az AI-jal
- 17:00-17:30 A self-branding ereje: Mi volt előbb, a hírnév vagy a webshop?
- 17:30-18:00 Ezért tettem le a voksom én is az e-kereskedelem mellett
Visa terem
- 09:30-10:00 Fogyasztóvédelem - Meddig terjed a webshop felelőssége?
- 10:30-11:00 Sikeres webshopok üzleti stratégiájának titka itthon és külföldön
- 11:30-12:00 A magyar és a nemzetközi e-kereskedelmi piac adottságai különböző szemüvegeken keresztül
- 12:30-13:00 Case Study: AI által vezérelt perszonalizáció a konverzió- és kosárérték növelés érdekében
- 14:00-14:30 Privacy fókuszú, haladó adatgyűjtés weboldalakon, applikációkban 2024-ben
- 15:00-15:30 Tabuk nélkül a fulfillmentről – Kereskedők beszélnek kendőzetlenünk a kiszervezett logisztika kihívásairól
- 16:00-16:30 Egy asztalnál: Social media hívők vs. Anti-social cégek
- 17:00-17:30 Webáruház audit: Ezzel veszíted el a vásárlóidat... - Miért nem (nálad) vásárolnak a látogatók?
Shoprenter terem
- 09:30-10:00 Bejelentés: Shoprenter innovációk 2024-ben
- 10:30-11:00 Előfizetéses rendszer: hatékony megoldás a visszatérő vásárlók és a bevétel növelésére
- 11:30-12:00 Logisztika, raktározás, fulfillment... - Kihívások, amivel minden e-kereskedekő szembesül
- 12:30-13:00 Fizetési innovációk az e-kereskedelemben
- 13:00-13:30 Shoprenter Példakép Díjátadó
- 14:00-14:30 Hatékonyságnövelés és költségcsökkentés egy megfelelően kiválasztott ERP rendszer segítségével
- 15:00-15:30 Mi nemcsak egy terméket adunk vevőinknek, hanem egy életérzést és egy valódi közösséget is!
- 16:00-16:30 Új vevő megszerzése vs. meglévőek újraaktivizálása - Törzsvásárlói programok és kosárérték növelés
- 17:00-17:30 ’Nálunk az ügyfél az első!’ De tényleg minden embered ennek fényében dolgozik?
- 17:30-18:00 Borászatok az e-kereskedelemben (borkóstolóval)
- 18:00-22:00 After party
onlinePénztárca terem
- 09:30-10:00 Egy adott ponton már nem létezhet B2B és B2C egymás nélkül
- 10:30-11:00 Tőkebevonás: Az ’anyakölcsöntől’, a hiteleken át a befektetőkig
- 11:30-12:00 Operatív működés omnichannel értékesítés során
- 12:30-13:00 Marketplace: Piactérré válni vagy piactérre menni?
- 14:00-14:30 Design: Mennyit számít a design? Arculattervezéstől, webshop UI-on át a social contentekig.
- 15:00-15:30 Ügyfélszolgálat: Mit kezdjünk a problémás vevőkkel?
- 16:00-16:30 Webshop sikersztorik
- 17:00-17:30 Környezettudatosság: Tud-e fenntartható lenni az e-kereskedelem?
ExpressOne Interaktív terem
- 09:30-10:00 Workshop: Hirdetések beállítása különböző felületeken
- 10:30-11:00 Workshop: Számold ki mennyibe kerül a logisztikád!
- 11:30-12:00 Workshop: Előfizetéses rendszer létrehozása
- 12:30-13:00 Workshop: Fotós és videós tartalomgyártás webshopoknak
- 14:00-14:30 World Café: Különféle piacterek
- 15:00-15:30 Workshop: Hogyan alakítsd ki a kategóriákat webáruházadban?
- 16:00-16:30 Workshop: Tervezzünk meg együtt egy 5 napos kampányt!
- 17:00-17:30 Workshop: Vásárlásösztönző és kosárérték növelő technikák az árkedvezményen túl
- 17:30-18:00 Workshop: Customer journey tervezés
Networking Arena
- 10:00-10:30 E-kereskedelmi kutatások eredményei
- 11:00-11:30 Tőkebevonás: Hogyan, honnan, kitől?
- 12:00-12:30 Ütős webshop, ütős kávé
- 13:00-13:30 Affiliate marketing: Ne csak te legyél az egyetlen, aki vevőid megszerzésért küzd
- 14:30-15:00 Nemzetközi terjeszkedés
- 15:30-16:00 Gyártó cégek, nagykerek és viszonteladók
- 16:30-17:00 18+os termékek értékesítése
Meetup terem
- 09:30-10:20 Vásárolnál ebből az (ecommerce) hírlevélből?
- 10:30-11:20 gotomarketing meetup
- 11:30-12:20 Onlife meetup: A természetes intelligencia
- 12:30-13:20 Bizalmi Kör meetup
- 14:00-14:50 Jog: Leggyakoribb kérdések az EPR kapcsán
- 15:00-15:50 Cégmenedzser meetup
- 16:00-16:50 Női vállalkozók meetup
- 17:30-18:20 Minner meetup